и ты в жизни видел бы пару учебников?
Тут можно применить другой пример: литвинский крестьянин, который, когда и даже БЫЛ аполитичным и относительно необразованным, восставал за свою землю, за свою нацию, за ЛЮДЕЙ, которые живёт с ним на одной земле, связаны с ним одной кровью и духом; презрительно относился, например, в фольклёре к всё тем же чужакам (например:
Пэўнай сексуальнай «ненармальнасцю» характарызаваліся ў беларускім фальклоры і прадстаўнікі этнічных супольнасцяў: «маскалі», «хахлы» ды іншыя. Як правіла, «чужынцам» прыпісвалася распуста («Жыла адна маскоўка да вельмі распусная баба…») і дзіўныя сямейныя ўзаемадачыненні: «Жыд жыдоўку не ўзлюбіў, / Па цыцке ярмолкай біў. / А жыдоўка не схацела, / І ярмолка адляцела». «Хахол» таксама быў непажаданым партнёрам для тутэйшай жанчыны: «Ахну, махну, / Я не дам хахлу. / Хахол чэсці не маіць - / Проці шэрсці піхаіць».
Часам моўная адрознасць «тутэйшага» і «чужынца» прыводзіла да камічных непаразуменняў з «эратычным» адценнем. «Раз, як стаялі маскалі ў сяле, так адзін хацеў перцу ды яец, дый кажэ на старую кабету: «Гэй! баба, папру да яец!» А яна: «А каб з цябе, - кажэ, - дух выперла! Куды ты мяне, старую, папрэш да яец!»
Безумоўна, гэтыя гісторыі адносяцца да сферы народнага гумару, але «непадабенства» чужынцаў (у тым ліку і іх неадэкватныя сексуальныя паводзіны) не ў малой ступені ўплывала на тое, што пераважная большасць шлюбаў у традыцыйнай беларускай супольнасці была монаэтнічнай. © из Уладзімера Лобача "Секс і эротыка ў беларускай традыцыйнай культуры"). Или ты думаешь все "тутэйшыя" были образованными магнатами?

Земля и кровь - это как основополагающие духа, народного духа

P.S. Проще говоря - "Маугли" смотрел?
