Канешне, і алкаголікі, і іх дзеці, гэта перш за ўсё ўнікальныя асобы, са сваем жыццём, характарам, светаўспрыманнем. Больш за тое, далёка не ўсе дзеці бацькоў алкаголікаў ідуць па следзе бацькоў.
Па маех уяўленнях у дзяцей алкаголікаў вялікі недахоп увагі бацькоў, шмат сіл ідзе на выжыванне ў складаных абставінах, але абмежаванняў волі і выбару няшмат... Таму і хацелася даведацца больш падрабязна.
Я кормлю ребенка когда он голодный и просит покушать, а не когда мне удобно. Я заранее говорю ему что будем собираться через столько-то, чтобы он успел закончить свои дела. У меня нет проблем в бытовых вопросах.
Я договариваюсь без насилия. И поверьте я не "дую ему в попу". Так может ваши методы и не так хороши, если они не решают проблему?
І гэта правільна. Вы малайчына, што знайшлі тыя метады ўздзеяння на дзіця, якія дапамагаюць Вам жыць і развівацца. Але нажаль, Вашы метады не ўздзейнічаюць у маім становішчы. Усі дзеці розныя. Мая дачка хоць і старэйшая за Вашага сына (9 год), а ўсё робіць вельмі марудна. Напрыклад, толькі на яду ў яе ідзе 40-50 хвілін...
Да, мае метады зусім не лепшыя, ды і я ў адрозненне ад Вас не не ідэальны

. Ведаю, што дамаўляцца лепш, чым пагражаць, а заахвочваць лепш, чым наказваць. Але часам мушу прызнацца сабе ва ўласным бяссіллі і выкарыстоўваю пагрозы і наказанні.
Учора паспрабаваў спыніць кантроль за выкананнем дамашняга задання. З 19 гадзін дачка пайшла ў свой пакой і села за ўрокі. У 20:30 прынесла чарнавік па матэматыке з выкананым заданнем - папрасіла праверыць. У 21:15 прыйшла да мяне ў кухню і прапанавала рабіць урокі разам. Як вынік, за вечар зроблена 2 урока, матэматыка і руская літаратура. Ёсць і станоўчыя і адмоўныя моманты:
Станоўчае:
- Урокі ўсёж такі рабіліся (у першым паўгоддзі яна нават не пыталася выканаць дамашняе заданне самастойна);
- Матэматыка рабілася без выкарыстання калькулятара, ці тэлефона (мяркуючы па памылке);
- Дачка вучылася самастойнасці;
Адмоўнае:
- За вечар звычайна мы паспяваем значна больш;
- Сёння да школы трэба перапісаць матэматыку ў сшытак.