Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
Гродненский Форум
21 Июль 2025, 18:22:37
Новости, реклама:
   Главная   Новости Гродно Помощь Игры Календарь Войти Регистрация   Меню
Страниц  : 1 ... 166 167 169 170 ... 178 Далее»   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Re: Воспитание детей...  (Прочитано 294351 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Andrey-g
Настоящий гродненец
****

Репутация: +218/-3
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 367


тэл. 783-39-26 (МТС)

Просмотр профиля
« Ответ #5010 : 11 Апрель 2017, 10:03:06 »

Канешне, і алкаголікі, і іх дзеці, гэта перш за ўсё ўнікальныя асобы, са сваем жыццём, характарам, светаўспрыманнем. Больш за тое, далёка не ўсе дзеці бацькоў алкаголікаў ідуць па следзе бацькоў.

Па маех уяўленнях у дзяцей алкаголікаў вялікі недахоп увагі бацькоў, шмат сіл ідзе на выжыванне ў складаных абставінах, але абмежаванняў волі і выбару няшмат... Таму і хацелася даведацца больш падрабязна.

Я кормлю ребенка когда он голодный и просит покушать, а не когда мне удобно. Я заранее говорю ему что будем собираться через столько-то, чтобы он успел закончить свои дела. У меня нет проблем в бытовых вопросах.
Я договариваюсь без насилия. И поверьте я не "дую ему в попу". Так может ваши методы и не так хороши, если они не решают проблему?

І гэта правільна. Вы малайчына, што знайшлі тыя метады ўздзеяння на дзіця, якія дапамагаюць Вам жыць і развівацца. Але нажаль, Вашы метады не ўздзейнічаюць у маім становішчы. Усі дзеці розныя. Мая дачка хоць і старэйшая за Вашага сына (9 год), а ўсё робіць вельмі марудна. Напрыклад, толькі на яду ў яе ідзе 40-50 хвілін...

Да, мае метады зусім не лепшыя, ды і я ў адрозненне ад Вас не не ідэальны Подмигивающий. Ведаю, што дамаўляцца лепш, чым пагражаць, а заахвочваць лепш, чым наказваць. Але часам мушу прызнацца сабе ва ўласным бяссіллі і выкарыстоўваю пагрозы і наказанні.


Учора паспрабаваў спыніць кантроль за выкананнем дамашняга задання. З 19 гадзін дачка пайшла ў свой пакой і села за ўрокі. У 20:30 прынесла чарнавік па матэматыке з выкананым заданнем - папрасіла праверыць. У 21:15 прыйшла да мяне ў кухню і прапанавала рабіць урокі разам. Як вынік, за вечар зроблена 2 урока, матэматыка і руская літаратура. Ёсць і станоўчыя і адмоўныя моманты:
Станоўчае:
- Урокі ўсёж такі рабіліся (у першым паўгоддзі яна нават не пыталася выканаць дамашняе заданне самастойна);
- Матэматыка рабілася без выкарыстання калькулятара, ці тэлефона (мяркуючы па памылке);
- Дачка вучылася самастойнасці;
Адмоўнае:
- За вечар звычайна мы паспяваем значна больш;
- Сёння да школы трэба перапісаць матэматыку ў сшытак.
Записан
Страниц  : 1 ... 166 167 169 170 ... 178 Далее»   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Войти
Войдите, чтобы добавить комментарий

Войдите через социальную сеть

Имя пользователя:
Пароль:
Продолжительность сессии (в минутах):
Запомнить:
Забыли пароль?

Контакт
Powered by MySQL Powered by PHP Мобильная версия
Powered by SMF 1.1.20
SMF © 2006-2025, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
| Sitemap
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страница сгенерирована за 0,08 секунд. Запросов: 21.