Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
Гродненский Форум
11 Сентябрь 2025, 00:05:39
Новости, реклама:
   Главная   Новости Гродно Помощь Игры Календарь Войти Регистрация   Меню
Гродненский Форум > Компьютеры > Игры > Тема: Re: World of Tanks
(Модератор: Кирилчег) > Тема:

Сообщение #11705057

Страниц  : 1 ... 51 52 54 55 ... 159 Далее»   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Re: World of Tanks  (Прочитано 307253 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
ikeksh
Настоящий гродненец
****

Репутация: +10/-0
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 315


Просмотр профиля
« : 29 Август 2010, 22:53:09 »

Кто играет эту файную игру, отзовитесь....

Список гродненских кланов:

https://sites.google.com/site/grodnogamegroup/spisok-klanov
« Последнее редактирование: 14 Август 2014, 15:19:12 от Кирилчег » Записан

Первое сообщение / продолжение темы 
BuHHunyx
Настоящий гродненец
****

Репутация: +44/-3
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 357

S Просмотр профиля
« Ответ #1561 : 02 Октябрь 2013, 14:18:16 »

Ребят есть кто блещет знанием ангЛицкого? Он лайн переводчик не катит криво уж очень В замешательстве Нашел видео от 40 тонн где якобы заговор вселенский на рандом... Хотя все может быть Крутой Это слова якобы(может и от него) патента на балансировщик
According to another aspect, the matchmaking server may store a win/loss percentage for each user (or vehicle) at a given battle level. As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range. Thus, when a player has been repeatedly put into too many difficult battles, the balancing is done in favor of easier battle sessions, thereby encouraging the player by providing an easier game environment. Similarly, when the player has been repeatedly put into too many easy battles, the balancing is done in favor of harder battle sessions, thereby keeping the player challenged instead of letting the player become bored with easy games. A first possible algorithm is to divide the permissible battle levels evenly across a range from zero (0) to two (2), and place the vehicle into the battle level corresponding to the win/loss ratio, where any ratio greater than two (2) automatically results in the vehicle being placed in the highest possible battle level. Another possible algorithm is to increase the battle level by one (within the permissible range) for a vehicle each time a player wins a battle with that vehicle, and decrease the battle level by one (within the permissible range) each time a player loses a battle with that vehicle. If the battle level is already at the upper end of the range and the player wins the battle, the battle level may remain constant. Similarly, if the battle level is already at the lower end of the range and the player loses the battle, the battle level may remain constant.
Записан
Страниц  : 1 ... 51 52 54 55 ... 159 Далее»   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Войти
Войдите, чтобы добавить комментарий

Войдите через социальную сеть

Имя пользователя:
Пароль:
Продолжительность сессии (в минутах):
Запомнить:
Забыли пароль?

Контакт
Powered by MySQL Powered by PHP Мобильная версия
Powered by SMF 1.1.20
SMF © 2006-2025, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
| Sitemap
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страница сгенерирована за 0,122 секунд. Запросов: 21.