vika-buka
|
Дарэчы, у нашых школах дзеці вывучаюць толькі 4 (!) колеры: чырвоны, жоўты, сіні, зялёны, плюс ч/б (на матэматыцы). вот уж сомневаюсь... откуда такие данные? про черный цвет - я тоже читала, что до определенного возраста (не помню точно какого) привязанность к нему не говорит о психологических проблемах или трудностях у ребенка. помню, меня очень удивило, что в мультах беби эйнштейн многие игрушки показаны на черном фоне. мне это было непривычно и даже как-то не по-детски что-ли. а сестра-дизайнер сказала, что очень это правильно - на фоне черного все цвета намного контрастнее. вот так.
|
|
|
Записан
|
Никита 13.03.08, Кирилл 30.10.09, Илья 23.02.11
|
|
|
Беларусачка
|
Мой педагагічны стаж, праўда 12 год назад, можа што і змянілася... Не, думаю. Усе дапаможныя раздатачныя матэрыялы ў школе на аснове гэтых колераў, няма, напрыклад аранжавага, бардовага... адценняў карацей. Лічыцца, каб на матэматыцы галаву не забівалі. А японцы прапаноўваюць болей.
А пра чорны колер кажуць, што дзеткі першага месяца толькі яго і бачуць (каб бацькі хадзілі ў паласатых ч/б майках). Я з Літвы прывезла неяк мяккую цацку - птушку ківі. Ад жывой не адрозніш: і колер, і памер, і клюў крывенькі, і ногі страшненькія, але жывая-жывая. Так наш малыш яе вельмі палюбіў з першых месяцаў (хацела фоту выкласці - нейкія праблемы з праграмай). А вось усе астатнія дзеці на яе гледзячы плач пачыналі. Мабыць, як прывучыш. Мы - за рэалістычныя цацкі. А як жа быць з чорнымі катамі, у каго яны ёсць? Фарбаваць у ружовы?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
Я читала, что с первых месяцев дети отчетливее всего видят желтый и зеленый  А насчет цветов - вы не правы. Учебники сейчас яркие и красочные. Да и вообще как можно такое говорить, что нашых школах дзеці вывучаюць толькі 4 (!) колеры: чырвоны, жоўты, сіні, зялёны, плюс ч/б (на матэматыцы) на какой такой математике дети учат черно-белый цвет?  да и вообще, если бы это действительно было так, то мы бы с вами знали всего 4 цвета  к счастью, откуда -то знаем больше (ну я по крайне мере  )
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Беларусачка
|
Не, я кажу пра афіцыйную матэматыку. Памятаеце, квадрацікі, кружочкі расфарбоўвалі. То толькі гэтымі колерамі. астатняе вывучалі ў маляванні.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
Не, я кажу пра афіцыйную матэматыку. Памятаеце, квадрацікі, кружочкі расфарбоўвалі. То толькі гэтымі колерамі. астатняе вывучалі ў маляванні.
не, я такого не помню. наверно в начальных классах было. А если и раскрашивали, то не теми цветами, что в школе "изучают", а теми карандашами, что в наличии были. С этим сейчас гораздо проще. Вот дети и будут знать, какой цвет как правильно называется.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Беларусачка
|
Я ж і кажу пра 1 клас. Яшчэ 12 год назад было строга, аніякіх намёкаў на адценні, на парце толькі пералічаны мінімум. Як пры саветах, праўда? Нешта мы тут флудзім галіну пра ранняе развіццё. А спраўды, тэмка-та не заціхла, а ў новым фармаце шматзнайшлося жадаючых займацца з дзецьмі самастойна. Я рада.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Jancka
|
Я ж і кажу пра 1 клас. Яшчэ 12 год назад было строга, аніякіх намёкаў на адценні, на парце толькі пералічаны мінімум. Як пры саветах, праўда? Нешта мы тут флудзім галіну пра ранняе развіццё. А спраўды, тэмка-та не заціхла, а ў новым фармаце шматзнайшлося жадаючых займацца з дзецьмі самастойна. Я рада.
мой 1ый класс был в 1988 году. на математике, в прописях, раскрашивали цветными карандашами. у меня было 2 пачки - 12 цветов из Пльши привезенных и 18 - обычные самоцветы, были почти у всех.. что касается ограничений в цветах.. а как насчет вальдорфской педагогики?  они делают акцент на развитии фантазии детей и тп. им можно рисовать красками только 3х цветов - желтой, красной, голубой.. очень творческие личности, кстати..
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Lily
|
Я читала, что с первых месяцев дети отчетливее всего видят желтый и зеленый :- А насчет цветов - вы не правы. Учебники сейчас яркие и красочные. Да и вообще как можно такое говорить, что нашых школах дзеці вывучаюць толькі 4 (!) колеры: чырвоны, жоўты, сіні, зялёны, плюс ч/б (на матэматыцы) на какой такой математике дети учат черно-белый цвет?  да и вообще, если бы это действительно было так, то мы бы с вами знали всего 4 цвета  к счастью, откуда -то знаем больше (ну я по крайне мере  ) Все правильно Беларусачка написала: дети (по мнению ученых) видят изначально все в черно-белом варианте. А потом уже яркие красные-оранжевые. Желтый тож. А вот синий почти не видят. Мой педагагічны стаж, праўда 12 год назад, можа што і змянілася... Не, думаю. Усе дапаможныя раздатачныя матэрыялы ў школе на аснове гэтых колераў, няма, напрыклад аранжавага, бардовага... адценняў карацей. Лічыцца, каб на матэматыцы галаву не забівалі. А японцы прапаноўваюць болей.
вы немного неправильно выразились. Если для счета на карточках точки изображены только 4 цветов, то это же не говорит о том, что детей учат только этим 4-ем цветам. Мы - за рэалістычныя цацкі. А як жа быць з чорнымі катамі, у каго яны ёсць? Фарбаваць у ружовы?
А вы это к кому обращаетесь? Кто-то говорил, что он против реалистичных цветов? (дарэчы, 20 колерау - гэта намнога больш, чым колерау у вяселкi ) Я! Я! Я! Запішыце мяне ў гэтыя сціплыя рады!!! Сорам які: тэма замоўкла болей году назад, пры гэтым фЛУД - прыняў мегапапулярныя памеры. .... Ну што, я вам падыходжу?!
Вы молодчина, что так занимаетесь с сыном (у меня, например, карточки Домана не пошли, я их закинула, а с Полей даже и не начинала  да и мне ближе другие методики, если только по мотивам Домана..) Я сыну наты вообще завидую  Но я хотела не об этом сказать. Я разумею, што у нашай краiне "беларускасць" прыходзiцца адстойваць. I, мабыць, гэта уваходзiць у прывычку... барацьба, супрацьстаянне. Але нятрэба паусюль бачыць ворагау. Беларусачка, просто ваши посты так и наполнены этим "да, я вот такая, свядомая, не такие как вы, а вы на меня скосо смотрите; не подхожу я вам, да?; вы меня сейчас прогоните, выгоните из своей песочницы, я знаю, я буду бороться, или сама уйду" Причем, это уже, наверно, просто необходимость... противостоять Ну смотришь на это и думаешь: ну хорошая девочка, но зачем все это... отталкивает а флуд... ну так вас же не заставляют читать-писать там. Кому-то надо выговорится. Зато у нас темка про постродовый депресняк не поднимается  может, потому, что есть где и кому выговорится... Добавлено: 23 Октябрь 2010, 23:40:41
да и вообще, если бы это действительно было так, то мы бы с вами знали всего 4 цвета  к счастью, откуда -то знаем больше (ну я по крайне мере  ) ну да ладно.. а родители на что? Добавлено: 24 Октябрь 2010, 00:40:59
ну, кажется, все сказала, ухожу )
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Беларусачка
|
Jancka, так вальфдорскую прызнаю. Праз смастойныя вопыты набываецца не толькі вопыт, але і навык. Толькі, здаецца, ад бацькоў яшчэ болей сіл патрабуе гэткім такім неўмяшальніцтвам: так усё прадумай, каб максімум выгоды ад доследаў дзяцей атрымаць. Як раз убачыла ў Вас фотку дзіцячага пакою, дзе ўсё натуральнае, падумала, што ў Нямеччыне прасцей гэтая тэорыя пройдзе. Вы малайцы, калі атрымоўваецца!
Lily, ну што Вы! Я зусім не такая, як Вымяне сабе ўявілі... Я простая і вельмі сярэднестатыстычная, сапраўды! Я па-беларуску размаўляю даўно, і ўсе праблемы з гэтым звязаныя скончыліся таксама даўно. Н гэтым форуме я новенькая, трошкі адрозніваюся ад іншых (але толькі мовай, іншыя - чымсьці сваім), вось пакуль і прыціраемся. На мяне і "наязджаюць", і словы ўдзякі пішуць (толькі гэтае часцей асабіста, на жаль...). Сапраўды, часу шкада адстойваць. Ніяк да іншых галін не дабяруся, да бансаяў, напрыклад.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Lily
|
Напрыклад, я пірамідку з месяц шукала. Каб былі колеры вясёлкі і хоць назваць іх можна было. А мне сустракаліся наборы з малінавымі і салатавымі, ды па некалькі штук. Знайшла.
Хм, странно. за последнюю неделю, что я могу вспомнить, пирамидки мне встречались именно с основными цветами, без оттенков, либо были такие и такие. Причем в совершенно разных местах: Знайка, Амли, книжный м-н, минирынок, м-н Солнечный. И почему салатовый тот же - не природный цвет?...  А чорны колер - гэта дарослыя цацкі: тэлефоны, пульты, кампутарныя драты і клавіатура. І чароўная маміна касметычка! Гэта прадказальны знак - будзе цікава!!! А ў каго дзеці не цікавяцца такім?! Усё проста.
В таком случае я вообще не увидела у ребенка пристрастия к черному цвету. 95% современных детей проявляют интерес к взрослым телефонам, пультам и т.д. Потому что это под запретом (а если и дают, то не недолго), потому что родители помтоянно это держат в руках, там кнопочки, свет и т.д. Если из предложенных карточек, красок ребенок постоянно выбирает черный цвет, тогда можно говорить о каком-то пристрастии. Кстати, у меня сын, было время, часто выбирал фиолетовую краску для рисования.
|
|
« Последнее редактирование: 24 Октябрь 2010, 15:58:32 от Lily »
|
Записан
|
|
|
|
Jancka
|
Jancka, так вальфдорскую прызнаю. Праз смастойныя вопыты набываецца не толькі вопыт, але і навык. Толькі, здаецца, ад бацькоў яшчэ болей сіл патрабуе гэткім такім неўмяшальніцтвам: так усё прадумай, каб максімум выгоды ад доследаў дзяцей атрымаць. Як раз убачыла ў Вас фотку дзіцячага пакою, дзе ўсё натуральнае, падумала, што ў Нямеччыне прасцей гэтая тэорыя пройдзе. Вы малайцы, калі атрымоўваецца!
я, кстати, сам Вальдорф не приемлю полностью. мы когда-то его обсуждали. когда моего малого в их сад взяли, то я все-таки отказалась. Таня - Lily тогда правильно написала, что смесь методик намного лучше. а как по мне, то и зачастую отсутствие методики (не надо кидать в меня тапки  ).. натуральные материалы и цвета я беру по другой причине и тоже не 100%, а процентов 80.. то же касается и одежды без "детских идолов".. я не отрицаю телевизора-радио и кнопочных игрух, а лишь ограничиваю в них. считаю, что для ребенка больше пользы от прыганья по лужам и в грязи, чем от перебирания крупы и изучения букв в 2 года (да-да, мой буквы в 2 года знал, только смысл?).. как-то так..
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Nataniel
|
зараз сын скарактаваў свой арсенал: толькі мужчынскія і пажадана чорнага коляру
а что психологи на это скажут?  уж как-то очень странно для 10-месячного ребенка.. скажут, что это не значит вообще ничего. по цветовому предпочтению у ребенка можно делать какие-то выводы не ранее трех лет, достоверную информацию по цветовым тестам можно получать с пяти лет.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vika-buka
|
считаю, что для ребенка больше пользы от прыганья по лужам и в грязи, чем от перебирания крупы и изучения букв в 2 года (да-да, мой буквы в 2 года знал, только смысл?).. как-то так..
а чего вы их учили тогда, если смысла ты не видишь, зачем время было на это тратить?
|
|
|
Записан
|
Никита 13.03.08, Кирилл 30.10.09, Илья 23.02.11
|
|
|
*Yanchik*
|
Цитата: Jancka от Сегодня в 15:29:32 считаю, что для ребенка больше пользы от прыганья по лужам и в грязи, чем от перебирания крупы и изучения букв в 2 года (да-да, мой буквы в 2 года знал, только смысл?).. как-то так..а чего вы их учили тогда, если смысла ты не видишь, зачем время было на это тратить? Моя тоже в 2 года знает буквы, но по времени это практически ничего не заняло, рассматриваем книги, букварь старшей дочи и ре сама спрашивала: "А эта какая, а эта" и потиху я и не заметила как ре знает уже весь алфавит, с цифрами как-то не так дело обстоит хотя почти все тоже знает  Ей просто интересно, вот и выучили незаметно 
|
|
|
Записан
|
Решиться родить ребенка — это значит согласиться, что отныне и навсегда твое сердце будет бегать отдельно от тебя © Будь корректен со всеми, общителен со многими, близким с избранными, другом единицам.
|
|
|
Jancka
|
считаю, что для ребенка больше пользы от прыганья по лужам и в грязи, чем от перебирания крупы и изучения букв в 2 года (да-да, мой буквы в 2 года знал, только смысл?).. как-то так..
а чего вы их учили тогда, если смысла ты не видишь, зачем время было на это тратить? спрашивал - говорили, запомнил. мы не занимались этим.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vika-buka
|
спрашивал - говорили, запомнил. мы не занимались этим. ну, та кэто же тренировка пямяти, внимания, почему пользы от прыгания по лужам больше? а в буквах смысла нет? просто первое - физическое а второе - умственное развитие. имхо, все равнозначно. ну, это если изучение букв не ставить самоцелью, тогда это бессмысленно точно.
|
|
|
Записан
|
Никита 13.03.08, Кирилл 30.10.09, Илья 23.02.11
|
|
|
Jancka
|
ну, я же написала просто свое мнение  внимание и память очень хорошо развиваются на прогулках - там можно наблюдать, изучать, считать, запоминать. например, трогая гусеницу и наблюдая, как она сжимается, как передвигается на свих ножках, сколько их и тд, наблюдать как ловит лягушка насекомых, поливая и пропалывая грядки.. как по мне, то толку от карточек и книжек гораздо меньше. (мы читаем, читаем  ) физическое развитие - залог умственного развития. мозг развивается лучше. дошкольнику (скажем, в 4 года) важнее уметь прыгать на одной ноге, чем уже уметь читать. читать можно научиться всегда, а вот упущения в физическом развитии наверстать очень сложно. всему свое время. в школу не зря идут не раньше 5 лет.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Беларусачка
|
Jancka, я Вамі захапляюся!!! Так у Вас усё разумна і лагічна! Сапраўды, істотней не ўмець прачытаць слова "сабака", а ўмець назваць яе якасці. Займацца па картках - гэта наступны ўзровень і, магчыма, неабавязковы дашкольнікам. Па-першае, гэта толькі выбар бацькоў (ну, маці, вядома), а па-другое, тэмперамент і цікаўнасці дзіцяці. Важна займацца фізічна, але ж не ўсіх прымусіш. А мой, напрыклад, не актыўны, але доўга самастойна гартае кніжкі. Яму карткі Домана пакуль прыносяць радасць. А я вось не разумею ранняе навучанне замежнай мове без носьбітай гэтай мовы ў сям'і. Проста ведаць алфавіт? А дзе ён спатрэбіцца? Вывучыць некалькі словаў і называць іх з рускім акцэнтам? Я не буду да школы навязваць. Але гэта не датычыцца тэх дзетак, хто сам прагне пачуць адказ кшталту: "як чытаецца гэта літара" ці "што гэта за слова". А ўвогуле, вы ўсе такія малайцы! І яшчэ - мамы з педадукацыяй і чытаўшыя разумныя кнігі (як я) ўсё роўна ведаюць меней за вас, у каго ёсць асабісты вапыт, у каго болей за аднаго дзіцятка. Lily, а які ў вас вопыт з Доманам? Калі пачалі, чаму зкончылі? А матэматыкай па Доману не займаліся? У мяне яшчэ рукіне дайшлі, але ж гэта дакладна працуе, вучыць разумець сэнс ліку (колькасць), не прывязвацца да лічбы. LolKa, няўжо Ваш бы малыў спужаўся нашай ківі? Мабыць трэба па-ціху пачынаць паказваць чорных катоў на вуліцы і тлумачыць, што яны добрыя і вясёлыя? Наша кіса шэра0паласатая, але страшненькія вулічныя выклікаюць болей эмоцый! 
|
|
|
|
maylily
|
Наша кіса шэра0паласатая, Так это,что кот?  Не, я б такую игрушку не дала ребенку облизывать.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Jancka
|
А я вось не разумею ранняе навучанне замежнай мове без носьбітай гэтай мовы ў сям'і. Проста ведаць алфавіт? А дзе ён спатрэбіцца? Вывучыць некалькі словаў і называць іх з рускім акцэнтам? Я не буду да школы навязваць. Але гэта не датычыцца тэх дзетак, хто сам прагне пачуць адказ кшталту: "як чытаецца гэта літара" ці "што гэта за слова".
ну, почему обязательно носители должны быть в семье? а как тут большинство польский выучило? смотрели смерфов по воскресеньям и другие мультики. письменный уже потом можно было доучить при желании (тот же костел). у меня ребенок учит сейчас французский, мы ему не помогает, хотя я какие-то основы знаю и муж говорит.. не помогаем осознанно, чтобы не грузить. но видим, что в саду очень хорошо учит - и песенки поет, и считает, а, главное, понимает уже.. прикупим еще мультиков (раза 3-4 в неделю, по 30-50 минут смотрит) имхо, если есть какая-то возможность учить язык, то учить его нужно как можно раньше. Добавлено: 25 Октябрь 2010, 15:34:39
Так это,что кот?  Не, я б такую игрушку не дала ребенку облизывать. почему? 
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
LolKa, няўжо Ваш бы малыў спужаўся нашай ківі? Мабыць трэба па-ціху пачынаць паказваць чорных катоў на вуліцы і тлумачыць, што яны добрыя і вясёлыя? Наша кіса шэра0паласатая, але страшненькія вулічныя выклікаюць болей эмоцый!  А вы думаете, он котов на улице не видел? Или боится черных котов? Нет, не боится.Он впринципе любит все живое. И вашей киви врядли бы испугался. Он вообще пугается того, чего я бы скорее всего даже не предположила бы, что испугается. К примеру, в Умке рассказывали сказку с участием больших тряпичных кукол. На вид светлые, веселые, разноцветно одетые. А он испугался.... Шариков геливых боится, когда они вверху комнаты летают... Добавлено: 25 Октябрь 2010, 19:53:06
гэта дакладна працуе, вучыць разумець сэнс ліку (колькасць), не прывязвацца да лічбы.
это как?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
НеЯ
|
гэта дакладна працуе, вучыць разумець сэнс ліку (колькасць), не прывязвацца да лічбы.
это как? Образное мышление я так понимаю. Идешь считаешь машинки. Сколько машинок? А ре не считает Один, два, три, а сразу говорит три. У нас это работало так. Кстати, нечто похожее и методика Зайцева.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
гэта дакладна працуе, вучыць разумець сэнс ліку (колькасць), не прывязвацца да лічбы.
это как? Образное мышление я так понимаю. Идешь считаешь машинки. Сколько машинок? А ре не считает Один, два, три, а сразу говорит три. У нас это работало так. Кстати, нечто похожее и методика Зайцева.  я это сообщение на белорусском перевожу как "учить понимать смысл числа(количества) без привязки к цифре" и не понимаю смысла этой фразы. Т.е. по методике Зайцева как я понимаю , к примеру, учат видеть и читать слово целиком, а не по слогам. То же с цифрами. Только вот насчет цифр - какой в этом смысл? Хорошо, если машин 3-5, а если 50? 
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Юнона
|
считаю, что для ребенка больше пользы от прыганья по лужам и в грязи, чем от перебирания крупы и изучения букв в 2 года (да-да, мой буквы в 2 года знал, только смысл?).. как-то так..
а чего вы их учили тогда, если смысла ты не видишь, зачем время было на это тратить? спрашивал - говорили, запомнил. мы не занимались этим. Вот! Мне кажется это самая верная формула и залог успеха - а именно естественность! Ни карточки, ни кубики Доманов-Зайцевых не заменят простого интереса и простого ответа! Вобщем к чему это я...а к тому, что мне реально жалко времени на методики и дидактический материал - мне больше нравится внимание и память очень хорошо развиваются на прогулках - там можно наблюдать, изучать, считать, запоминать. например, трогая гусеницу и наблюдая, как она сжимается, как передвигается на свих ножках, сколько их и тд, наблюдать как ловит лягушка насекомых, поливая и пропалывая грядки..
|
|
|
Записан
|
|
|
|
НеЯ
|
Оль, так зачем, чтобы число 50 ассоциировалось с цифрами 5 и 0? Если ре просто посчитает 1, 2...50 - не катит?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
Оль, так зачем, чтобы число 50 ассоциировалось с цифрами 5 и 0? Если ре просто посчитает 1, 2...50 - не катит?
а у кого-то число 50 ассоциируется с 5 и 0 ? у меня как раз скорее возникает в мозгу 50 баранов, чем 5 и 0... или 50 рублей.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Беларусачка
|
Вось знайшла:
Доман считает, что если учить ребенка фактическому материалу в математике, а факты, на которых основывается математика, - это числа, такие как один, два, три, четыре, пять, шесть, - то он откроет такие математические правила, как сложение, вычитание, умножение, деление и т.д. Из этого он делает вывод, что математические способности – также неотъемлемые функции человеческого мозга. Обучение математике состоит в том, что ребенку показывают карточки с крупными красными точками (по пять штук) и громко называют их количество. Доман показывает количество точками, а не цифрой, для того, чтоб ребенок мог почувствовать реальное количество, а не абстрактный значок цифры.
Зараз бацькі першакласнікаў скардзяцца, што і самі праграмы па матэматыцы не разумеюць, не кажучы ўжо, каб дзіця растлумачыць. А памылка ў тым, што пачынаюць са значка, лічбы. Так жа, як і пры чытанні: навошта вучыць назву літары, калі чытаецца яна па-іншаму? А тут так проста самім карткі падрыхтаваць, а галоўнае - дзіця не адцягвае ўвагі на другаснае.
Хто-небудзь мае асабісты вопыт? Мае занёмыя толькі чытаннем займаліся.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
Мое имхо как математика : Доман показывает количество точками, а не цифрой, для того, чтоб ребенок мог почувствовать реальное количество, а не абстрактный значок цифры. -это впринципе неплохо. Даже сама такое неоднакратно делала при изучении тем "Дроби", НО в любом случае цифры потом тоже понадобятся. Это скорее для формирования целостности восприятия нужно. Насчет этого если учить ребенка фактическому материалу в математике, а факты, на которых основывается математика, - это числа, такие как один, два, три, четыре, пять, шесть, - то он откроет такие математические правила, как сложение, вычитание, умножение, деление и т.д. нормальный учитель все математические операции будет преподносить именно как мат. операции над предметами - для формирования правильного представления у ре, что такое деление/ умножение/ сложение/вычитание и как это применяется на практике. НО потом все же придется работать с цифрами. От них никуда не уйти. Добавлено: 25 Октябрь 2010, 23:36:13
А, и кстати, будучи на практике в 1 гимназии в памяти отложилась следущая ситуация. Началка активно внедряла методику развивающего обучения Эльконина-Давыдовой (если точно помню), а преемственности в средней школе это не находило. Учителя-предметники за голову хватались от сложившийся "ситуации". Поэтому мое имхо - всего в меру. Может и стоит мамам заниматься по каким-то системам с ребенком, но смотрите чтоб потом этим детям от этого только в школе не сложнее было учиться.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Беларусачка
|
мое имхо - всего в меру. Может и стоит мамам заниматься по каким-то системам с ребенком, но смотрите чтоб потом этим детям от этого только в школе не сложнее было учиться. Згодна, ды яшчэ цяжэй, калі такіх дзяцей адзінкі. Лень-матушка ўсю ахвоту да школы адаб'е. Я для сябе вырашыла зараз замежныя мовы не браць, каб потым ужо комплексам. А мат. аперацыі па Доману можна і не браць, як па мне. А вось колькасць вывучыць проста. Калі я працавала ў школе, у мяне былі і 8-годкі, і 6-годкі. Так апошнія нават 2+1 адолець не маглі. Буду працаваць над тым, каб вучыць сына думаць і самастойна знаходзіць веды.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
-LolKA-
|
Буду працаваць над тым, каб вучыць сына думаць і самастойна знаходзіць веды.
а для этого, имхо, как можно меньше к нему нужно лезть со всякими методиками. Лучше обращать внимание на то, что ребенку действительно интересно и к чему у него есть способность. И предоставлять малышу как можно больше возможности для воплощения его замыслов.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|