Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
Гродненский Форум
18 Июль 2025, 19:20:09
Новости, реклама:
   Главная   Новости Гродно Помощь Игры Календарь Войти Регистрация   Меню
Страниц  : 1 ... 174 175 177 178 Далее»   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Re: Воспитание детей...  (Прочитано 293713 раз)
0 Пользователей и 4 Гостей смотрят эту тему.
redbird
Почетный гродненец
*****

Репутация: +532/-4
Offline Offline

Пол: Женский
Сообщений: 2731


Просмотр профиля
« Ответ #5250 : 30 Сентябрь 2017, 21:04:02 »

redbird, а вы в каком районе живете?))) нам тоже не хватает компании мальчиков - любителей спокойного времяпрепровождения
О! Дзякуй за давер, прыемна. Я паглядзела, дзе вы знаходзіцеся, па раёнах мы не супадаем.
Па гуртках мы з вамі не супадаем увогуле. Мая асабістая тактыка цалкам супрацьлеглая, у нас два спорты другі год. Аднак, трэба сказаць, мой ніколі не адмаўляецца, слова "не хачу" ці "не буду" я не памятаю.
У мяне гэткая мяккая амёба, якая прыстасаваная так-сяк, але адначасова трымае сваю форму "зоркі", ды й заўсёды на сваёй хвалі.




Добавлено: 30 Сентябрь 2017, 20:43:01
От компании пай-мальчиков в этом смысле никакого проку, имхо. Времяпрепровождение не должно быть спокойным.
Хлусня. Пакуль каманда "такіх" гойсае з гаражоў на ровары, адзін "не такі" можа побач вывучаць траекторыю стрэлу шарыкам з самаробнай катапульты. Ну вось, думка яму ў галаву раптоўна прыйшла, а няма з кім падзяліць. Крыўдна. Вось калі "не такіх" двое ці трое побач, яны могуць пабудаваць нешта ўжо зусім неверагоднае, выстраіць "такіх" у шэраг і "страляць" па іх, пры гэтым "такія" будуць у захапленні.
А калі ён адзін, яму "такія" гэтую катапульту раздзяўбуць і шарык папсуюць.
Аб гэтым таксама Карміса казала вышэй.

Добавлено: 30 Сентябрь 2017, 22:10:31
Умение плести или, по крайней мере,  расплетать интриги полезно в любое время
Добра, раскажу два апошнія выпадкі, адзін у адзін.
Забіраю малога, напыклад, з гуртка. Падыходзіць да нас хлопчык1 , учапляецца ў мяне і пачынае нудзіць: "А ваш... такі-сякі, а дрэнна рабіў, а не слухаўся, а мяне ўдарыў." І яшчэ сто скаргаў. Я адмахваюся: ну прабач, пакараю, ён больш не будзе, бла-бла. Ніфіга. Хлопчык1- п'яўка, ідзе за намі і вярзе. Я кажу: пакажы ранку ці сіняк. Няма. Пакуль, кажу. Ніфіга. П'яўка ідзе за намі да дзвярэй. Я кажу: ябеда-корябеда. Далей жахі пачынаюцца. Кричащий
Выпадак другі, хлопчык2. Тое самае. Кажу, ёмаё, вы хлопцы ці хто. Самі разбірайцеся. Настойлівы. Добра, кажу свайму: прасі прабачэння. Папрасіў. Задаволены? Не, вы мусіце яго пакараць, кажа. Ідзе за намі, торгае мяне. Мой малы псіжуе, амаль не румзае. Плачущий
Нахіляюся і кажу, гледзячы ў вочы: ябеда-корябеда солёный огурец на полу валяется нікто его не ест.Кричащий Показывает язык
« Последнее редактирование: 30 Сентябрь 2017, 22:10:31 от redbird » Записан

Правитель про поэта чаще всего не знает ничего. У поэта, безусловно, больше власти, чем у правителя. И главное — эта власть истинная, данная сверху. Он не самозванец. Он не узурпировал власть от жажды всеми править.  ©
Страниц  : 1 ... 174 175 177 178 Далее»   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Войти
Войдите, чтобы добавить комментарий

Войдите через социальную сеть

Имя пользователя:
Пароль:
Продолжительность сессии (в минутах):
Запомнить:
Забыли пароль?

Контакт
Powered by MySQL Powered by PHP Мобильная версия
Powered by SMF 1.1.20
SMF © 2006-2025, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
| Sitemap
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страница сгенерирована за 0,112 секунд. Запросов: 21.