Автопокраска, Вялікі дзякуй за адказы. Неяк не верыцца, што ў нашых шыротах парогі могуць 50 гадоў праслужыць але Вы мяне абнадзеілі.
угу. тут вот надо видимо урок преподать нашим соотечественникам)
Думаю, іх навучыць немагчыма

.
Уважліва агледзеў, паабстукваў парогі, сквазной карозіі няма. Вось толькі над імі трэба добра папрацаваць.

Пасля зняцця матэрыялаў, што нанёс рукаблудны майстар, выглядае не надта аптымістычна:


Наметыў сабе асноўныя крокі:
1. Зачысціць.
2. Апрацаваць пераўтваральнікам іржы.
3. Нанесці грунт
4. Заляпіць дзіркі
5. Нанесці яшчэ слой грунта
6. Нанесці фарбу.
7. Нанесці цепла/гукаізаляцыю.
8. Сабраць салон.
Не ведаю, як гэта магчыма, зачысціць усю іржу. Дзе можна падлезці дрэллю і балгаркай, атрымліваецца больш-менш. А вось што рабіць з вугалкамі, швамі, паглыбленнямі? Удосталь пацацкаўся адвердкай, шылам, надфілямі ды шкуркай. Пасля зразумеў, што без пескаструя складана. Але прыйдзецца спраўляцца без яго. Што ж, можа цынкар дапаможа...

Не ведаю, якія хімічныя працэсы ідуць, але пры абработцы цынкаром колер іржы змяніўся на вачах.

Праўда, пасля высыхання выглядае не так прыгожа. Зачышчаныя да металу ўчасткі сталі матавымі, кавалкі іржы карычнева-чорнымі. На зачышчаных участках дзе-нідзе, а на старай фарбе паўсюль з'явіўся белы налёт.

Зноў з большага зачысціў, зноўку нанёс цынкар, у наступны раз ужо пагрунтую.