кот Шрёдингера
|
Ну я хоть что-то пытаюсь написать тут хоть в какой-то связи с аэропортом. Вот из своего архива выкопал расписание вылетов за 1991 год.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|
VLADMIH
|
Аэрапорт Брэста ў найбліжэйшы час мадэрнізуюць, паведаміў начальнік Брэсцкага філіяла Белаэранавігацыі Аляксандр Дакучыц. Чакаецца, што ў 2025 годзе колькасць абслужаных пасажыраў павялічыцца практычна ў два разы ў параўнанні з 2024-м.
«Для паляпшэння камфорту людзей неабходна правесці рэканструкцыю аэравакзала. Будзе выкананы комплекс работ па аўтаматызацыі і лічбавізацыі, змены закрануць і зоны чакання», — цытуе Дакучыца тэлеграм-канал Мінтранса Беларусі.
Цяпер з Брэста чатыры разы на тыдзень лётаюць самалёты ў Маскву. Гэтыя рэйсы былі адноўленыя ў красавіку мінулага года пасля 30-гадовага перапынку. З красавіка па снежань 2024 года было перавезена больш за 14 тысяч пасажыраў, паведамілі ў Мінтрансе.
Чакаецца, што з 2 красавіка гэтага года прамыя авіязносіны звяжуць Брэст і Санкт-Пецярбург. Туды можна будзе паляцець два разы на тыдзень — па серадах і суботах, час у дарозе складзе 1 гадзіну 50 хвілін.
Акрамя таго, у турыстычны сезон зноў плануецца запусціць з Брэста чартары ў турэцкую Анталью, бо летась запаўняльнасць рэйсаў даходзіла да 100%.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
кот Шрёдингера
|
Аэрапорт Брэста ў найбліжэйшы час мадэрнізуюць, паведаміў начальнік Брэсцкага філіяла Белаэранавігацыі Аляксандр Дакучыц. Чакаецца, што ў 2025 годзе колькасць абслужаных пасажыраў павялічыцца практычна ў два разы ў параўнанні з 2024-м.
«Для паляпшэння камфорту людзей неабходна правесці рэканструкцыю аэравакзала. Будзе выкананы комплекс работ па аўтаматызацыі і лічбавізацыі, змены закрануць і зоны чакання», — цытуе Дакучыца тэлеграм-канал Мінтранса Беларусі.
Цяпер з Брэста чатыры разы на тыдзень лётаюць самалёты ў Маскву. Гэтыя рэйсы былі адноўленыя ў красавіку мінулага года пасля 30-гадовага перапынку. З красавіка па снежань 2024 года было перавезена больш за 14 тысяч пасажыраў, паведамілі ў Мінтрансе.
Чакаецца, што з 2 красавіка гэтага года прамыя авіязносіны звяжуць Брэст і Санкт-Пецярбург. Туды можна будзе паляцець два разы на тыдзень — па серадах і суботах, час у дарозе складзе 1 гадзіну 50 хвілін.
Акрамя таго, у турыстычны сезон зноў плануецца запусціць з Брэста чартары ў турэцкую Анталью, бо летась запаўняльнасць рэйсаў даходзіла да 100%.
Ну значит чтобы слетать в Москву нужно будет ехать в Брест.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
VLADMIH
|
У Беластоку з’явіцца рэгіянальны аэрапорт Маршалак Падляшскага ваяводства распавёў пра падпісанне важнага паразумення.
Падляшскае ваяводства застаецца «белай плямай» у Польшчы, не маючы ўласнага аэрапорта. Ужо шмат гадоў ідуць працы па стварэнні аэрапорта ў беластоцкіх Крыўлянах, але пакуль што з’явілася толькі стартавая паласа працягласцю 1350 метраў, што не дазваляе тут прымаць вялікія самалёты, паведамляе «Радыё Рацыя».
Падчас адмысловай прэсавай канферэнцыі маршалак ваяводства Лукаш Пракорым распавёў пра падпісанне важнага паразумення:
– Горад Беласток у асобе мэра, ваяводства ў асобе мяне і Пані маршалак , кампаніі «Polskie Porty Lotnicze» падпісалі пагадненне, паводле якога яны абавязваюцца распачаць дзеянні, накіраваныя на стварэнне кампаніі для кіравання аэрапортам Крыўляны ў Беластоку.
Прэзідэнт горада Тадэвуш Трускаляскі звярнуў увагу, што аэрапорт будзе мець выключна рэгіянальнае значэнне:
– Мы тут, у Крэўлянах, не зацікаўлены ў будаўніцтве вялікага аэрапорта хаця б таму, што аэрапорт знаходзіцца ў горадзе. Калі б было некалькі дзясяткаў-дзясяткаў рэйсаў у дзень, яны б проста стваралі нязручнасці ў плане празмернага шуму і гэтак далей. Гэта максімум, на мой погляд, будзе тры ўзлёты, тры пасадкі, гэта значыць шэсць самалётаў, так што гэта не парушыць спакой, і ў той жа час можна будзе сцерці гэтую белую пляму авіяцыі.
Як дадаў прэзідэнт Трускаляскі, у 2026 годзе мае з“явіцца вялікі ангар для самалётаў за 55 мільёнаў злотых. Што тычыцца пытання, калі з аэрапорта на беластоцкіх Крыўлянах вылеціць першы самалёт, то канкрэтнага адказу на яго так і не прагучала.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
кот Шрёдингера
|
Як дадаў прэзідэнт Трускаляскі, у 2026 годзе мае з“явіцца вялікі ангар для самалётаў за 55 мільёнаў злотых. Што тычыцца пытання, калі з аэрапорта на беластоцкіх Крыўлянах вылеціць першы самалёт, то канкрэтнага адказу на яго так і не прагучала. 1. Brak publicznie dostępnego lotniska stanowi jedną z barier rozwojowych Białegostoku i całego regionu. W obliczu nieudanych prób budowy przez Samorząd Województwa Podlaskiego lotniska regionalnego na Podlasiu, Miasto Białystok zdecydowało się na stopniowe przekształcanie istniejącego już lotniska Białystok-Krywlany w lotnisko lokalne. Oba samorządy podjęły współpracę na rzecz budowy utwardzonej drogi startowej o długości 1.350 m – na inwestycję wydano ponad 47 mln zł. W ocenie NIK, z powodu problemów prawnych i administracyjnych związanych z usunięciem przeszkód lotniczych – ok. 15 tys. drzew w Lesie Solnickim – inwestycja ta nie przyniosła jednak oczekiwanego efektu. 2. Какое отношение имеет тема авиасообщения в Белостоке к теме аэропорта Обухово?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
VLADMIH
|
Информация к размышлению…
|
|
|
Записан
|
|
|
|
кот Шрёдингера
|
Информация к размышлению…
Ок. Желающих летать мало. Поэтому Обухово "высохло". Зачем аэродром в Белостоке я тоже не понимаю.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|